2014. január 4., szombat

1. díja a blognak \o/

Sziasztok :) El sem hiszem, de a blog kapott egy díjat! Köszönöm szépen Dominikának aki a Nika blogja írója. Ööö mivel eddig csak két díjat kaptam (az egyiket még az előző blogomra) ezért nem vagyok jártas az ilyen díjkapásokban vagy mikben :D nincs kedvem megcsinálni a feladatokat de azért válaszolok a kérdésekre, viszont nem küldöm tovább, stb. Sorry.

11 dolog rólam: -
11 kérdés másoknak: -
válasz 11 kérdésre:
1.Támogatod a melegházasságot? igen :)
2.Mit gondolsz a rasszizmusról? ööö, miután rákerestem google-on és megnéztem, hogy jól tudom e mi az, szerintem nem jó dolog.
3.Mi manapság a társadalom legnagyobb problémája? nem tudom
4.Milyen vallású vagy? az nem tartozik senkire
5.Szeretettel szegényen vagy szeretet nélkül gazdagon? szeretettel szegényen
6.Ki a legfontosabb személy az életedben? a két legjobb barátnőm :) Klari és Pálma 
7.Melyik a fontosabb: a család/barátok vagy a szerelem? egyértelműen család és a barátok
8.Melyik az a hely, ahová mindenképp el szeretnél jutni? Harry háza :D
9.Kedvenc filmkategória? idk
10.Ha te ítélhetnéd meg hogy kinek adod az idei Béke-Nobel díjat, kinek ítélnéd oda? Szente Alexandrának :DDDD (csak vicceltem)
11. Kedvenc idén megjelent dalod? Szerintem az elmúlt 5 napban nem nagyon írtak dalt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése